Menu

29 marca 2024

Frezarka do paznokci HC-338

Frezarka do paznokci HC-338

Co obiecuje producent? Piękne paznokcie w zasięgu Twoich rąk - oto lekka i poręczna frezarka do manicure, która stanie się Twoim sprzymierzeńcem w pielęgnacji paznokci. To urządzenie o regulowanej prędkości od 3000 do 20 000 obrotów na minutę, które pozwoli Ci w prosty i szybki sposób zadbać o swoje dłonie. Płynna regulacja prędkości, frezarka działa cicho i płynnie. Możesz dostosować prędkość za pomocą pokrętła. Frezy o średnicy trzpienia 2,35 mm pasują do tego urządzenia.

Dlaczego warto? 

• Wygodna pielęgnacja: Frezarka umożliwia wyrównanie paznokci, wypolerowanie ich oraz usunięcie martwego naskórka czy starej warstwy lakieru. Teraz możesz to zrobić samodzielnie, bez wychodzenia z domu. 

• Szybka wymiana frezów: Dzięki szybkiemu i pewnemu systemowi wymiany końcówek, zmienisz frezy w głowicy bez problemu. 

• Profesjonalna jakość: To nie jest zwykłe narzędzie – to profesjonalna frezarka kosmetyczna. Nowoczesny design, solidne wykonanie i ergonomiczna budowa sprawiają, że pasuje zarówno do salonów, jak i do użytku domowego.

Frezarka do paznokci HC-338

Jak z niej korzystać? 

• Usuwanie poprzedniej stylizacji: Frezarka jest idealna do usuwania poprzedniej stylizacji hybrydowej, żelowej czy akrylowej. Wyrównasz i wypolerujesz naturalną płytkę paznokcia. 

• Zadbane wały okołopaznokciowe: Skórki i zanieczyszczenia na wałach okołopaznokciowych nie będą już problemem. 

• Wysoka jakość frezów: Frezy są wyprodukowane z najlepszych dostępnych komponentów, co gwarantuje ich trwałość.  To najwyższa jakość, spełniająca wszystkie normy.

Frezarka do paznokci HC-338

Opinia: Nie planowałam zmiany frezarki, mam dalej swoją frezarkę miętową Neonail 15W, tak po prostu wyszło, że jestem teraz w posiadaniu i tego modelu. 
Frezarka do paznokci to obecnie mój niezastąpiony gadżet przy wykonywaniu manicure, zarówno klasycznego, jak i hybrydowego. Pomaga mi w szybki sposób usunąć lakier z paznokci, doprowadzić skórki do ładu i składu, a to w bardzo szybkim czasie.

Głowica/ rączka tej frezarki jest lekka, nie duża, pewnie leży w dłoni, łatwo się nią pracuje, a do tego nie wywołuje drgań. Nie zajmuje dużo miejsca.

Używam jej zamiennie z drugą frezarką, jak mam humor, która danego dnia wpadnie mi w ręce. Do żadnej nie mam zastrzeżeń, jestem z obu zadowolona.

Ale też wykonuję paznokcie wyłącznie sobie, wyłącznie prywatnie na własne potrzeby, więc znam swoje dłonie i paznokcie. Nie wiem co powiedziałaby osoba, która ma do wykonania pracę na rzecz klientki.


Frezarkę do paznokci model HC-338 możesz zamówić TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Wiem, że moja siostra myśli o zakupie frezarki, więc na pewno pokażę jej Twój wpis kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam jakieś niechętne podejście do takich sprzętów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zapytać się siostry, jaką me frezarkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z Sunone frezarkę i jestem zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.