Menu

21 listopada 2020

Haul zakupowy z sklepu internetowego bee.pl i pierwsze wrażenie po użyciu produktów

Haul zakupowy z sklepu internetowego bee.pl i pierwsze wrażenie po użyciu produktów

Hej! Dziś pochwalę się zdobyczami z sklepu internetowego Bee.pl - jest to sklep który oferuje zarówno naturalne kosmetyki, artykuły spożywcze, jak i chemię domową. Pierwsze co zauważyłam w sklepie to to, że oferuje możliwość odbioru paczki nie tylko przy użyciu standardowych wysyłek - poczta, kurier, paczkomat - ale również możemy odebrać paczkę w sieci sklepów Żabka, jak i na stacjach paliw Orlen. Świetny pomysł!


BABUSZKA AGAFIA Naturalne syberyjskie czarne mydło do pielęgnacji ciała i włosów 500 ml

Pierwszy mój wybór padł na BABUSZKA AGAFIA Naturalne syberyjskie czarne mydło do pielęgnacji ciała i włosów  dostępne w sklepie internetowym Bee. Zaciekawiła mnie wielofunkcyjność produktu - możliwość mycia skóry i włosów tym samym produktem. Używałam go już do domowego peelingu skóry - nadał poślizg, czego właśnie oczekiwałam. Skóra była po użyciu nie podrażniona, jestem zadowolona. Jako szampon dobrze się pieni, włosy po użyciu były czyste i łatwo się rozczesywały. Na razie to pierwsze próby użytkowania, trwałe efekty będę mogła ocenić dopiero za jakiś czas.

Dla zainteresowanych zamieszczam skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Cocamide DEA, Dimethiconol, Polyquaternium-44, TEA-dodecylbenzenesulfonate, Cortusa Sibirica Extract*, Achillea Millefolium Flower Water*, Urtica Dioica Extract*, Chamomilla Recutita Flower Water*, Salvia Officinalis Leaf Extract*, Betula Alba Juice* Melissa Officinalis Flower/Leaf/Stem Water*, Pulmonaria Officinalis Extract*, Avena Sativa Kernel Extract*, Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract, Hyssopus Officinalis Extract*, Inula Helenium Root Extract, Festuca Altaica Extract*, Rhodiola Rosea Root Extract*, Cetraria Islandica Extract, Humulus Lupulus Flower Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Pinus Sibirica Seed Oil, Quercus Robur Bark Extract*, Glycine Soja Oil*, Linum Usitatissimum Seed Oil, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil, Abies Sibirica Needle Oil, Amaranthus Caudatus Seed Oil, Arctium Lappa Root Extract, Rosa Canina Fruit Oil*, Juniperus Communis Fruit Oil, Sodium Shale Oil Sulfonate, Cera Alba*, Malva Sylvestris Flower Extract*,  Abies Sibirica Needle Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Althaea Officinalis Leaf Extract*, Larix Sibirica Wood Extract*, Gypsophila Paniculata Root Extract, Saponaria Officinalis Root Extract*, Glycyrrhiza Glabra Root Extract*, Agrostis Sibirica Extract*, Crepis Sibirica Extract*, Citric Acid, Parfum, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 42090, CI 77492, CI 7749, CI 77499.

* Składniki organiczne pochodzące z upraw ekologicznych

BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów 300 ml

Kolejny mój wybór to BABUSZKA AGAFIA Drożdżowa maska do włosów 300 ml  dostępna w sklepie internetowym Bee. Kupiłam, bo jestem ciekawa możliwości przyśpieszenia porostu włosów. Przy pierwszym użyciu zrobiłam błąd, bo zapomniałam, że nakładałam ją również na skórę głowy, i nie zmyłam dokładnie. Przy następnym użyciu już o tym pamiętałam, i nie popełniłam drugi raz tego błędu. Na razie robi wrażenie pozytywne, włosy po użyciu były łatwe w rozczesaniu, nie spowodowała przyśpieszonego przetłuszczania, są również w dotyku miękkie i ładnie błyszczą.

Skład: Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum, ; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica  Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid

HOLIKA HOLIKA Aloe 99% Soothing Gel żel aloesowy 250 ml

O tym, że aloes będzie dobry dla mojej skóry, przekonałam się gdy zaatakowała mnie opryszczka. Teraz tego żelu używam jako kremu do rąk, balsamu do skóry na dobranoc, kremu na dzień do twarzy. Szybko się wchłania, i nie brudzi ubrań.
Zażalenia mam tylko do formy aplikacji. Tuba jest sztywna, a otwór duży, w efekcie ciężko o wyciśnięcie małej ilości, która wystarczyłaby wyłącznie na twarz, czy do rąk.

Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Centella Asiatica Extract, Bambusa Vulgaris Extract, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Zea Mays (Corn) Leaf Extract, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Triethanolamine, Fragrance, Phenoxyethanol.  

BIO OIL Żel do skóry suchej 50 ml

Ten żel testuję teraz jako krem do twarzy na noc. Dość ciężko się wchłania, przez co zostawia widoczną tłustą powłoczkę na skórze, nie chcę tak wychodzić na zewnątrz. Rano budzę się z miękką w dotyku skórą, bez nasilonych zaczerwień, więc zapowiada się bardzo dobrze, jest szansa, że zostanie ze mną na dłużej.

Skład: Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Triisononanoin, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Aqua, Isopropyl Myristate, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate, C26-28 Alkyl Dimethicone, Sodium Lactate, Gluconolactone, Sodium PCA, Sodium Hyaluronate, Octyldodecyl PCA, Sucrose Laurate, Sucrose Stearate, Lactic Acid, Lanolin, Butylene Glycol, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Bisabolol, Helianthus Annuus Seed Oil, Silica, Glycine Soja Oil, BHT, Retinyl Palmitate, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopherol, Anthemis Nobilis Flower Oil, Calendula Officinalis Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Parfum, Citronellol, Farnesol, Limonene, Linalool, CI 17200.

Kawa zbożowa Inka bezglutenowa 100 g

Nie miałam póki co badań, które nakazałby mi zostać na diecie bezglutenowej, ale dobrze znałam wersję klasyczną Inki, więc z ciekawości zamówiłam tą. Smakiem odpowiada mi zarówno zalana wodą, jak i mlekiem. Nie powoduje bólu żołądka po użyciu ani innych nieprzyjemności.

Wyprodukowana przez PolBioEco, producent i dystrybutor żywności ekologicznej w Polsce.  

Składniki: zboża 75% (jęczmień, żyto), cykoria-prażona;  

Wartość odżywcza w 100 g:  wartość energetyczna 1430kJ/339kcal; tłuszcz 0,1g; w tym kwasy nasycone 0,1g; węglowodany 72g; w tym cykry 15g; białko 3,9g; sól 0,21g; 

FROSCH Środek czyszczący do wszystkich powierzchni pomarańczowy 500 ml

Frosch to środek czyszczący do wszystkich powierzchni. 500ml w formie spray'u. Obiecuje skuteczne czyszczenie powierzchni ze szkła, marmuru, plastiku, drewna oraz akrylu. Oraz, że jest idealny do mebli i płaskich ekranów.  

Kupiłam go, bo potrzebowałam czegoś do czyszczenia ekranu laptopa. Sprawdził się. Przy okazji przetestowałam go do biurka i łazienki. O ile z biurkiem i lekkimi kurzami radzi sobie świetnie, tak z tłustymi ciężkimi plamami już potrzeba większą jego ilość, aby był zadowalający efekt.

Skład: <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompozycje zapachowe, olejek pomarańczowy.


DR DUDA Szampon Uzdrowiskowy do włosów - wzmacniający, mineralny, z biosiarką 200 g

Szampon Uzdrowiskowy mineralny z biosiarką-SPA (Dr Duda) wybrałam, ponieważ jest produkowany w moich okolicach - Busko-Zdrój - chcę w ten sposób wspierać swoich.

Wyróżnia go również to, że jest wytwarzany na bazie wody mineralnej siarczkowo-siarkowodorowej słonej ze źródła „Zuzanna” Las Winiarski koło Buska-Zdroju i solanki jodkowo-wapniowo-magnezowej. Póki co nie wzmaga on wypadania ani nie podrażnia. Zapach, niestety bardzo wyczuwalna siarka, ale maski i odżywki mam również mocno perfumowane, więc maskują po użyciu zapach szamponu. Jest przeźroczysty przez co na początku niechcący wylałam go z ręki, chcąc nabrać odrobiny wody na rękę, by się łatwiej pienił.

Skład: Sulphide – sulphide hydrogen salty mineral water, Sodium laureth-2sulfate, Sodium chloride, Iodine-bromine-calcium-magnezium saline, Glycerin, Glycerin AND Ethyl lauroyl Arginate HCl, Rosmarinus Officinalis Oil (composition), Lavandula offieinalis Oil (composition), Lactic Acid.  


BANDI Tonizujący żel do mycia twarzy hipoalergiczny 100 ml

Wybrałam go, ponieważ mam bardzo wrażliwą skórę twarzy. Po pierwszym użyciu zauważyłam, że właściwie mogłabym potem nie użyć kremu. Skóra nie była ściągnięta, ani mocno zaczerwieniona. Świetny aplikator, z łatwością można dozować interesującą ilość produktu. Słabo się natomiast pieni. Zapach praktycznie niewyczuwalny. Butelka szklana i dość ciężka, więc raczej do użytku stacjonarnego, nie na drogę, choć ma przydatną zatyczkę, która uniemożliwiłaby samodzielne naciśnięcie się pompki.

Skład: Aqua/Water*, Lactobacillus/Arundinaria Gigantea Ferment Filtrate*, Propanediol**, Trehalose**, Xanthan Gum*, Cocamidopropyl Betaine, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate*, Glycerin*, Caprylyl Glycol, Glyceryl Laurate*, Sodium Chloride, Citric Acid, Hydroxyacetophenone, 1,2-Hexanediol.

* surowce pochodzenia naturalnego / raw materials of natural origin
** surowce pochodzenia naturalnego z eko certyfikatem / eco-certified raw materials of natural origin


MAKE ME BIO Garden Roses Woda różana 100 ml

Mój pierwszy w życiu hydrolat. Mam wrażenie, że pomaga w gojeniu zmian trądzikowych. Ma świetny atomizer, psika lekką mgiełką, mogę go używać bezpośrednio na twarz. Rozpylam go na twarz po uprzednim umyciu żelem, a przed nałożeniem kremu, zarówno na dzień jak i na noc.

 Skład: Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Flower Water.  

Znacie sklep internetowy Bee? Robiłyście w nim zakupy? Dajcie znać w komentarzach :)

11 komentarzy:

  1. Swego czasu stosowałam to czarne mydło i bardzo dobrze się u mnie sprawdziło. Uwielbiam także tę Inkę. No i oczywiście aloes też znam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie robiłam zakupów w sklepie Bee widzę wiele ciekawych artykułów więc może niedługo się skuszę. :) Może znajdę jakieś ciekawe prezenty dla rodziny tam?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym hydrolacie słyszałam baardzo dużo dobrego! Chętnie sama go wypróbuję, muszę chyba stworzyć taką wishlist`ę xd
    Samo to, że kosmetyki są naturalne już bardzo dużo dla mnie znaczy;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy. Znam ten hydrolat różany i bardzo go lubię l)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam kilka razy na stronie Bee i uważam, że to fajny sklep z fajnym logo :) Mydło (czyli galaretkę) Agafii uwielbiam. A hydrolat zapamiętam, bo mam słabość do tego typu kosmetyków, a tego jeszcze nie "próbowałam" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę maske Babooszki Agafii. Jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, znam i lubię wodę różaną oraz żel aloesowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi smaka na Inkę, oj dawno nie piłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz głośniej ostatnio o tym sklepie. Chyba muszę odwiedzić

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.