Menu

13 listopada 2020

Dr Irena Eris Cleanology Face Cleansing Ritual Żel oczyszczający

Dr Irena Eris Cleanology Face Cleansing Ritual Żel oczyszczający

Co obiecuje producent? Face Cleansing Ritual to nowatorska propozycja demakijażu twarzy, która łączy skuteczność działania oczyszczającego oleżoelu z ujędrniającym masażem zakończonym odprężającym kompresem. Aksamitny oleożel do demakijażu i mycia twarzy, o właściwościach przeciwzmarszczkowych, idealnie eliminuje wszelkie zanieczyszczenia, usuwa makijaż i pozostawia skórę doskonale oczyszczoną, odżywioną i nawilżoną. Formuła wzbogacona o wyciąg z błękitnej algi, wzmacnia płaszcz hydrolipidowy skóry i chroni ją przed niekorzystnym wpływem środowiska. Ręczniczek, zwilżony ciepłą wodą, idealnie usuwa makijaż, sebum oraz inne zanieczyszczenia, a dzięki delikatnie peelingującej strukturze, pobudza mikrokrążenie skóry oraz złuszcza naskórek. Skóra staje się miękka, ukojona i idealnie oczyszczona.

Skład: olej z winogron (Vitis Vinifera), olej ze słodkich migdałów (Sweet Almond), wosk roślinny pozyskiwany z oliwek, wyciąg z błękitnej algi

Opinia: Opakowanie to tuba na nakrętkę o pojemności 175ml. Rozmiar otworu idealny, można z łatwością wycisnąć interesującą ilość produktu.

Konsystencja to zwarty glutek, który nie kapie z palców, ale też łatwo nakłada się na twarz. Do samej formy załączonego ręczniczka musiałam dopiero przywyknąć i nauczyć się z niego korzystać. Zawsze płukam go 2-3 razy pod bieżącą wodą i przecieram ponownie twarz, inaczej mam wrażenie że twarz jest niedomyta.

Załączony do zestawu ręczniczek jest sporo większy od powierzchni twarzy. Z reguły zwilżam jego połowę, i nakładam na twarz.

Odkąd mam makijaż permanentny, nauczyłam się korzystać z kremów do twarzy. Więc po każdym użyciu tego żelu stosuję rownież krem nawilżający. W efekcie mogę na co dzień pokazać się bez wstydu, bez makijażu. Na tyle ile zwykła pielęgnacja kosmetykami może uspokoić cerę tłustą w strefie T i naczynkową na policzkach - to takie połączenie sprawdza się.

Dr Irena Eris Cleanology Face Cleansing Ritual Żel oczyszczający możecie zamówić TUTAJ.

8 komentarzy:

  1. Obietnice producenta są bardzo zachęcające. Efekty jednak już mi trudno ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks like such a wonderful product! Great post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie kupowałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziam jeszcze tego kremu. Dawno nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Opis producenta bardzo zachwycający i już po opisie aż mam ochotę wypróbować ten żel, jestem ciekawa czy sprawdziłby się na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak lubię kosmetyki dr Ireny Eros, tak na ten się nie skuszę- z Twojej opinii wynika że tym razem nie jest to jakaś kosmetyczna rewelacja 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.