Menu

06 lipca 2020

Ziaja Ulga Dla Skóry Wrażliwej Kremowy żel myjący do twarzy i ciała

Ziaja Ulga Dla Skóry Wrażliwej Kremowy żel myjący do twarzy i ciała

Co obiecuje producent? Kremowy żel myjący do skóry twarzy i ciała łatwo się rozprowadza i myje skórę bez jej podrazniania. Przywraca jej gładkość i miękkość. Zapobiega wysuszeniu naskórka, redukuje szorstkość, suchość i nadmierne łuszczenie. Nawilża już podczas kąpieli. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury. Preparat hypoalergiczny, bezzapachowy, bez soli, 0% barwników, 0% SLES-u, 0% mydła, 0% parabenów, minimalna bezpieczna ilość konserwantów. Testowany pod kontrolą dermatologiczną  

Skład: Aqua,   Cocamidopropyl Betaine, Disodium LaurethSulfosuccinate, SodiumCoco-Sulfate,   Glycerin, Cocamide DEA,   Coco-Glucoside,   Panthenol, Propylene Glycol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Styrene/Acrylates Copolymer,   Xanthan Gum, DMDMHydantoin,   Sodium Benzoate, Lactic Acid

Opinia: Kupiłam go skuszona opcją, że może być jednocześnie do twarzy i ciała. Rzeczywistość okazała się nieco inna.
Opakowanie to biała butelka, przez którą pod światło widać ile produktu jeszcze zostało.
Pompka świetna, nie zacina się, z łatwością dozuję interesującą mnie ilość. 
Pojemność 400ml. 
Do twarzy niestety nie jest dobry. Pojawiały mi się dziwne czerwone plamy, w miejscach w których normalnie ich nie ma. To był duży szok, bo w ostatnim czasie stan mojej cery był jak na moją cerę - zadowalający. Pokazywałam się bez wstydu bez makijażu, no ale z tymi czerwonymi plamami? Hejt by powrócił jak nic... więc szybko zaprzestałam tej praktyki.
Do skóry ciała już jak najbardziej! Żadnego wysuszania, żadnego łuszczenia się skóry!
Bezzapachowy, więc na swój sposób, dobre rozwiązanie pod perfumy. Zapachy się nie wymieszają.
Zużyłam po około 5 miesiącach regularnego stosowania, więc wydajnościowo trzyma poziom.

Ziaja Ulga Dla Skóry Wrażliwej Kremowy żel myjący do twarzy i ciała możecie zamówić TUTAJ.

18 komentarzy:

  1. Słyszałam dość sporo negatywnych opinii na temat tego produktu, więc w sumie nigdy się na niego nie skusiłam. Jest bardzo dobrze dostępny, ale jednak zdania na jego temat są bardzo podzielone. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś jakiś żel do twarzy z Zaji i zbytnio się u mnie nie sprawdził, za to bardzo lubię toniki do twarzy z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kosmetyki tej marki świetnie się sprawdzają. Tego żelu jeszcze nie miałam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie nigdy nic o nim nie słyszałam, ale zawsze lubiłam produkty Ziaji. Będę na niego uważać, jeśli chodzi o stosowanie do twarzy.. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy mi nie podchodziły kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię produkty ziaji ale tego żelu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego produktu, a jeśli chodzi o markę to jedne kosmetyki się u mnie sprawdzają, a inne wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza recenzja tego kosmetyki ,którą czytam 😊
    Kosmetyki Ziaji lubię, więc i ten może kiedyś wypróbuję 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to, że żel marki Ziaji jest dobry dla formuły skóry ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie na moją cerę idealnie się spisuje :)) ogólnie lubię produkty od ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany jak Ja dawno nie miałam nic z Ziaja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupuję albo ten albo z kozim mlekiem, bo cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście mało lubię tą firmę, ale nie zrażam się i z chęcią kupię coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam podobnie z innym produktem ziaji. Niestety przestałam stosować ich kosmetyki do twarzy właśnie z obawy o wypryski

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam Ziaję z kozim mlekiem :D Cudownie pachnie! Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.