Menu

18 lipca 2020

Sklep internetowy z akcesoriami do telefonów

Dzień dobry. Dzisiejszy wpis będzie poświęcony sklepowi internetowemu - PANCERNIK - który specjalizuje się w akcesoriach dla nowoczesnych smartfonów. 
Sklep internetowy z akcesoriami do telefonów

Na liście marek, dla których sklep oferuje swoje dodatki znajdziemy takie firmy jak Apple, Motorola, Samsung, LG i wiele innych. Klienci mogą wybierać spośród etui, pokrowców, szkieł hartowanych, a nawet ładowarek czy uchwytów samochodowych.


To co szczególnie nas kobiety, w końcu prowadzę bloga stricte kobiecego, może teraz zainteresować, to opaska na ramię. Przyda nam się zarówno na siłownię, czy do biegania.

Robiłyście już zakupy w tym sklepie? Jakie akcesoria do telefonów waszym zdaniem ułatwiają życie? Dajcie znać w komentarzach :)

12 komentarzy:

  1. Mam gdzieś w domu taka opaskę na ramie :) przydatne do biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, więc zakupów tym bardziej w nim jeszcze nie robiłam. Może jednak kiedyś się skuszę, skoro mają w ofercie ciekawe akcesoria. Np. ta opaska fajna - wydaje się bardzo praktyczna. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają zamiar wkrótce wymienić telefon, więc może do kupię jakieś gadżety. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja własnie czekam na pokrowiec. :)
    Kupiłam nowy telefon, a ja musze mieć pokrowiec, bo telefon mi wypada z rąk mniej więcej siedem razy na dobę. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie przydałoby się etui ala brelok :D żebym mogła przypiąć do spodni bez kieszeni lub paska, czy jeszcze czegoś innego. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna nazwa sklepu 😁
    Nie robiłam tam nigdy zakupów ,ale szkło czy pokrowiec dla mnie są obowiązkowe ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.