Menu

29 czerwca 2019

Czarne body z motylkami i wiązaniem na dekolcie, jeansowa mini rozkloszowana spódnica, trampki vansy czarno-białe

Czarne body z motylkami i wiązaniem na dekolcie, jeansowa mini rozkloszowana spódnica, trampki vansy czarno-białe

Zanim ktoś wpadnie znów na pomysł by zachwycać się ślepo że ktoś jest "chudy" niech wpierw się spyta gdzie ta osoba jest w stanie kupić ciuchy w swoim rozmiarze... Jak zwykle body na mnie za duże, ale motylki się podobają, i chyba idzie się domyśleć, jak Leyraa postąpiła w tej kryzysowej sytuacji🤣. Po obejrzeniu kilku nagrań przypadkowych w internecie, szybko zamówiłam: satynowa tasiemka do obszycia dekoltuzestaw kaletniczy i nity do szycia. Za sznurek do dekoltu posłużyła mi hmn to chyba była długa sznurówka czarnaMotyla którego musiałam wyciąć z dekoltu, przyszyłam ręcznie na plecach. Ostatnie zadanie to było poprawić długość. Musiałam wyciąć starą gumkę z części majtkowej i skrócić. Resztą obszycia maszyną rozwiązała problem babcia.



13 komentarzy:

  1. Urocze body. Te motylki nadają lekkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice outfits 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kiedyś bardzo schudłam i wszystkie ubrania na mnie wisiały :) a stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja wersja tego body podoba mi się dużo bardziej. Nie wygląda tak dziecinnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! <3 Piękna, dziewczęca stylizacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No i bardzo ładnie wyszło 😍
    Ja bym oczywiście zmieniła sportowe buty na szpile 😁 ale i tak outfit jest genialny ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim wygrałam nieuczciwą wojnę z naturą i musiałam ukrywać dupsko i uda kłody to też bym tak zrobiła :D
      Dziś jestem od tego syfu wolna i nie musze się męczyć w szczudłach :D

      Usuń
  7. Fajnie to w całości wygląda, bardzo ciekawe, nietuzinkowe motylkowe body

    OdpowiedzUsuń
  8. Sportowo ale dziewczęco. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.