Menu

17 lipca 2024

Semilac lakier hybrydowy 254 Platinum Turquoise

Semilac lakier hybrydowy 254 Platinum Turquoise

Co obiecuje producent? W ostatnich latach hybrydowe lakiery do paznokci stały się ulubieńcami wielu kobiet. Ich szeroka paleta kolorów stale się rozrasta, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientek. 
Dlaczego tak się dzieje? Kolory odgrywają kluczową rolę w naszym życiu. Otaczają nas każdego dnia, wpływając na nasze samopoczucie, nastrój oraz wygląd przestrzeni. Wybór odpowiednich barw to prawdziwa sztuka, a my jesteśmy w tej dziedzinie ekspertami! Hybrydowe lakiery Semilac to nasza specjalność. Każda z nas ma swoje preferencje. Czy jesteś odważna i lubisz wyraziste kolory? A może preferujesz bardziej romantyczne odcienie? Niezależnie od twoich upodobań, nasza paleta hybrydowych lakierów na pewno spełni twoje oczekiwania. Inspiracje czerpiemy z całego świata, ale przede wszystkim z waszych sugestii. Dzięki nim możemy dostosować się do waszych potrzeb i pragnień. Nasze kolorowe hybrydowe lakiery to prawdziwa uczta dla zmysłów. Ich trwałość i intensywność kolorów zachwycą cię na długo. Na pewno nie będziesz żałować! 
Semilac Platinum Turquoise 254 – spokój i harmonia zanurzone w turkusowej barwie z drobinkami to przepis na świąteczne wyciszenie! Możesz go połączyć z innymi kolorami lakierów hybrydowych Semilac, które jednoznacznie kojarzą się z zimową aurą, lub – przeciwnie – wzbogacić go głębią kontrastu! Gwarantujemy, że ten lśniący turkus sprawdzi się w każdej konfiguracji!

Semilac lakier hybrydowy 254 Platinum Turquoise

Opinia: Lakier hybrydowy nr 254 Platinum Turquoise to był jeden z zestawu moich pierwszych lakierów hybrydowych. Zestaw do hybryd zamówiłam jeszcze w pierwszej edycji lockdown'u. Straszyli separacją, to myślałam, że będę faktycznie odseparowana od świata, to w wolnym czasie będę robić paznokcie. Na "myślałam" się zakończyło. Miałam jeszcze wtedy dużo lakierów klasycznych z wcześniejszymi datami przydatności. Chciałam je wykorzystać do końca. 

Dopiero w roku bieżącym, podjęłam się wyzwania - nauczyć się robić paznokcie hybrydowe w domu - jako element samomiłości (tutaj link do serii wpisów na ten temat na blogu).

Semilac 254 Platinum Turquioise - W świecie lakierów do paznokci co jakiś czas pojawia się produkt, który wywołuje prawdziwe poruszenie. Dla mnie jednym z takich produktów był lakier 254 Platinum Turquoise. Ten turkusowy brokat to prawdziwa perełka, mi osobiście kojarzy się z letnimi przygodami i szczęściem, Drobinki brokatu, które zostały wykorzystane do stworzenia tego lakieru, przepięknie się mienią zarówno w dziennym, jak i sztucznym świetle. 

W przeszłości często miałam pecha, trafiałam na brokatowe lakiery i byłam rozczarowana, drobinki wcale nie były drobne, tylko były dużymi płatami, które przez rozmiar nie były w stanie wtopić się w lakier, tylko tworzyły nierówną powierzchnię, co drażni mój umysł ultra pro max estetki. Producenci Semilac nie zawiedli, brokat jest bardzo drobny i świetnie się rozprowadza. Efekt sprawia, że lakier ten jest niezwykle uniwersalny i idealnie sprawdza się w różnych okolicznościach – od codziennych stylizacji po wieczorowe wyjścia lub sesje zdjęciowe. Pod względem trwałości, lakier również nie zawodzi. Może być używany solo, jako główny akcent manicure, ale równie dobrze sprawdza się w kombinacji z innymi kolorami i wzorami. Świetnie wygląda w towarzystwie bieli, granatu, a także pastelowych odcieni. Można go również wykorzystać do tworzenia efektownych zdobień, takich jak paski czy ombre.


Paznokcie wykonuję jedynie na użytek prywatny, niekomercyjny, tylko sobie. Dla mnie te lakiery spełniają swoją funkcję. Nie odpryskują, nie zauważyłam żadnych uszkodzeń w płytce paznokcia, nie uczulają. Mając hybrydy dbam o dłonie tak samo jak, gdy mam pomalowane paznokcie klasycznym lakierem.


Lakier hybrydowy Semilac Platinum Turquoise 254 możecie zamówić TUTAJ.

10 komentarzy:

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.