Menu

05 lipca 2022

DIY koszulka różowa ombre z rozcięciami, granatowe jeansy z wysokim stanem, czarne klasyczne trampki

DIY top ombre różowy na zumbę siłownię handmade

Znalazłam tę koszulkę w szmateksie już lata temu, spodobały mi się rozcięcia na plecach. Widziałam wyblaknięcia koloru, z resztą czego oczekiwać od rzeczy przechodzonej przez nie wiadomo ile osób, w końcu bluzki nie potrafią gadać i tego nie powiedzą. Wiem że ma być oversize, ale była zdecydowanie za szeroka, więc babcia-zastępcza-krawcowa pomogła, obcięłam do pożądanej szerokości, i następnie babcia zeszyła. 

Aby pozbyć się wyblaknięć i przebarwień, postanowiłam przemalować na ombre. Bałam się czy napis też nie zostanie pokryty różowym barwnikiem do tkanin, więc stopniowo namaczałam w garnku z barwnikiem. 

Farbowanie ubrań przy użyciu barwników do tkanin - różowy top

Przed malowaniem widziałam czarną kropkę na przodzie bluzki, nie została ona pokryta przez barwnik. Nie miałam pomysłu jak to "kreatywnie" zamaskować, więc postawiłam na sprawdzone cekiny - odrysowałam wzór gwiazdki, i zaczęłam wyszywanie. Jako że jedna mi tu nie pasowała, to dorobiłam drugą.

Takim oto sposobem, odratowałam bluzkę przed pewną śmiercią, skoro już w nią zainwestowałam, to nie po to żeby wyrzucać, tylko mieć z niej korzyść.

DIY pink ombre t-shirt with slits, navy blue high waisted jeans, black classic sneakers
DIY koszulka różowa ombre z rozcięciami, granatowe jeansy z wysokim stanem, czarne klasyczne trampki
DIY koszulka różowa ombre z rozcięciami, granatowe jeansy z wysokim stanem, czarne klasyczne trampki
Своими руками Футболка розовая омбре с разрезами, синие джинсы с высокой талией, чёрные классические кеды

Sesja efektu końcowego pracy zrealizowana z pomocą Tomasz K. (tomcat75). Tomek realizuje sesje prywatne na terenie Tarnowa, Nowego Sącza, Mielca, Dębicy, Rzeszowa, Tuchowa, Jasła i Krakowa.
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu i efektów współpracy. Tomek to bardzo dobry i profesjonalny fotograf.


9 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy jest taki, że nawet nie pomyślałabym, że jest to koszulka DIY. Gdybym nie wiedziała, pomyślałabym, że tak ona wygląda od nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ją przerobiłaś, a tył tej koszulki jest rzeczywiście mega! ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przerobiona koszulka 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło świetnie. Teraz kolor jest ciekawszy, a koszulka ma "pazur". Piękna stylizacja i zdjęcia.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.