Menu

20 lipca 2022

Bielenda Professional Supremelab Sun Protect satynowy krem ochronny SPF50

BIELENDA PROFESSIONAL SUPREMELAB SUN PROTECT SATYNOWY KREM OCHRONNY SPF50

Co obiecuje producent? Krem Bielenda Professional Supremelab Sun Protect satynowy krem chronny SPF50 zawiera fotostabilny system filtrów, oraz zapewnia wysoką ochronę o szerokim spektrum przed promieniami UVA, UVB, a także promieniowaniem HEV (blue light) oraz IR (podczerwień, infrared). Dzięki czemu ogranicza ryzyko powstawania przebarwień posłonecznych, a także chroni przed fotostarzeniem. Skład kremu został przygotowany tak, aby miał dodatkowe właściwości pielęgnacyjne, ponieważ zawiera składniki kojące i łagodzące. Nie obciąża, jego przyjemna formuła pozostawia na skórze komfortowe, satynowe wykończenie. Można stosować pod makijaż.  

Skład: Aqua (Water), Dibutyl Adipate, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Propanediol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Triazone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Tris-Biphenyl Triazine (nano), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Potassium Cetyl Phosphate, Zea Mays (Corn) Starch, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Sodium Stearoyl Glutamate, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Sodium Hyaluronate, Centella Asiatica Extract, Beta-glucan, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Citric Acid, Maltodextrin, Lactobacillus, Dimethicone, Xanthan Gum, Decyl Glucoside, Butylene Glycol, Disodium Phosphate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Ethylhexyl Hydroxystearate, Disodium EDTA, BHT, Polyacrylate Crosspolymer-6, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Opinia: Zaniwestowałam w ten krem, ze względu na problemy z cerą naczynkową i wrażliwą. Na dodatek stan cery pogorszył mi się z dnia na dzień, przez buble kosmetyczne.

Obecna moja pielęgnacja cery składa się z:

Odratowałam w ten sposób stan mojej cery, i mogę pokazywać się dalej publicznie bez makijażu. Skóra nie piecze, nie łuszczy się, nie ma zapchanych porów w strefie T, nie jest przesadnie czerwona.

Ten krem SPF o wiele lepiej sprawdził się niż poprzednik innej marki. Od czasu jak używam tego kremu nie zaobserwowałam kolejnych przebarwień na twarzy. Nie bieli, trzeba go tylko dobrze wklepać w brwi, ze względu na makijaż permanentny nie nakładam potem nic na brwi, więc jak zdarzy mi się tryb lenistwo i nie wklepię dobrze, to widać lekki osad. Po wchłonięciu jest praktycznie niewidoczny i niewyczuwalny na skórze. Nawet jak dotknę twarzą np. koszulki nie zaobserwowałam, aby się na niej odbijał.

Zapach ma delikatny i pudrowy. 

Za pomocą pompki dozuję interesującą mnie ilość produktu.

Nie ma efektu świecącej się twarzy po kilku godzinach.

Podczas intensywnego treningu wiadomo spływa z potem, jak każdy inny krem, więc wymaga umycia twarzy i nałożenia kolejnej warstwy.

Nadaje się pod makijaż.

Bielenda Professional Supremelab Sun Protect satynowy krem ochronny SPF50 możecie zamówić TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki od Bielendy Professional 😀
    Muszę zainwestować w ten krem 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że to taki dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię serię professional od Bielendy. SPFa jeszcze nie testowałam, ale wszystko przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko Bielendy lubię.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy. A tu nie dość, że filtry, to jeszcze do cery wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą markę, ale tego kremu jeszcze nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory jeszcze nie używałem kremu tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę produkt, ale jeszcze nie miałam przyjemności go używać. :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.