Menu

30 kwietnia 2022

Neutrogena Norwegian Formula® krem do stóp głęboko nawilżający

Neutrogena Norwegian Formula® krem do stóp głęboko nawilżający

Co obiecuje producent? Krem Neutrogena Norwegian Formula® ma za zadanie zapewnić Twoim nogom idealną pielęgnację. Ten krem doskonale zmiękcza i odżywia popękaną skórę, dzięki wysokiej zawartości mocznika. Składnik znanego dermatologom i pedicurzystom z właściwości złuszczających, pomaga usunąć zgrubiały naskórek, a do tego nawilża skórę, i ma właściwości regeneracyjne. Formuła Norweska przez 24 godziny intensywnie nawilża przywracając miękkość i przynosząc ulgę wysuszonej skórze, a także pomaga zapobiegać ponownemu powstawaniu zrogowaceń. Efekt jaki możesz uzyskać, to pozbycie się problemu zrogowacenia i szorstkości, które dzięki regularnemu stosowaniu są stopniowo zmniejszane. Skóra stóp staje się bardziej miękko i gładka, wygląda jak nowa. Odżywczy krem łatwo się wchłania, nie pozostawiając uczucia tłustości ani lepkości.

Sposób użycia: Nanieś na nogi i delikatnie wmasuj.

Skład: Aqua, Urea, Paraffin, Glycerin, Glyceryl stearat Se, Cera Microcristallina, PEG-8, Vitis Vinitera, Glycine, Dimethicone, Stearic Acid, Palmitic Acid, Ca rbomer, Lecithin, Ascorbyl palmitate, Tocopherol, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparben.

Opinia: Napisany cyrylicą na opakowaniu, bo dostałam od znajomej Ukrainki. 

Opakowanie to tubka o pojemności 50ml. Ma dobrze zamykający się korek, który jest płaski dzięki czemu możemy stabilnie położyć kosmetyk np. w łazience. 

Używałam kremu na całe ciało po kąpieli, mimo że jest do stóp. Często mieszałam w proporcji 1:1 z olejkiem. Przy regularnym stosowaniu faktycznie działa. Mam zawsze suchą skórę, a zimą jest jeszcze gorzej, jeśli się zaniedbam. Pomysł ten okazał się trafiony, skóra jest w dobrym stanie.

Konsystencja jest dość gęsta, lepka, obfita, o białym zabarwieniu, ale łatwo i dobrze się wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy.

Wydajność to zdecydowanie zaleta, bo niewielka ilość wystarczy na odpowiednie działanie. Nakładając na całe ciało zmieszany z olejkiem, zużyłam pół opakowania w pół roku. W samą porę, bo producent zaleca zużycie w ciągu roku od otwarcia. 

Zapach przypomina mi napar ziołowy. Nie jest bardzo intensywny, czuję go podczas aplikacji, potem już nie. 

Neutrogena Norwegian Formula® krem do stóp głęboko nawilżający możecie zamówić TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. Mnie Neutrogeny kremy nie podchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cenię sobie wydajność, więc nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam okazji wypróbować tego kremu, więc za wiele o nim powiedzieć nie mogę. Myślę, że jak tylko będzie okazja na pewno go przetestuję :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Od lat nie miałam nic z Neutrogeny. Idzie lato trzeba zadbać o stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tego kremu nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam, używam i jestem zadowolona :) mają też dobry krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę marke - używam ich kremó do rąk - jak skończy mi się mój do stóp muszę wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, sezon na sandałki i klapki się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremy do stóp, ale tego nie znałam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje stopy po zimie wymagają właśnie dodatkowego wsparcia. Muszę go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nic nie miałam tej marki, a ten krem powinien się super sprawdzić u mnie

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.