Menu

18 stycznia 2017

La Rive Have Fun

La Rive Have Fun

Co obiecuje producent?: Zapach dla młodych i szalonych kobiet, uwielbiających  atmosferę nocnych klubów. Przywraca wspomnienia z letnich wieczorów.
Nuta głowy: truskawka, czarna porzeczka, cytryna, jabłko, malina
Nuta serca: piwonia, frezja, jaśmin, róża
Nuta bazy: ambra, drzewo sandałowe, piżmo

Działanie: Perfumy La Rive Have Fun to kompozycja, która przynosi zmysłom niezwykłe doznanie...
Uwielbiam tą nutę zapachową, jest słodka ale w żadnym wypadku nie nudna. Czuć głównie truskawkę i porzeczkę. Uważam że to jeden z najbardziej dziewczęcych i czystych zapachów jakie było mi dane wąchać. Zapach lekki i optymistyczny, idealny na lato :)
Bardzo wydajny, starcza przy codziennym używaniu nawet na pół roku. 
Dostępny jest też w wersji jako dezodorant perfumowany (75ml), który zabierałam ze sobą do torby np. do szkoły. Wiem że zapach się utrzymuje znacznie dłużej, bo słyszę od otaczających mnie osób, przypadł nawet facetom do gustu ;) Wyczuwam zapach na ubraniach następnego dnia. 


La Rive Have Fun perfumy możecie kupić TUTAJ.

PLUSY:
+ Zapach,
+ Cena,
+ Wydajność,
+ Dostępność,
+ Opakowanie w moich ulubionych kolorach,
+ Potrafi wyczarować komplementy od mężczyzn.

MINUSY:
- Brak :)

3 komentarze:

  1. Znam ten zapach. Mam go od około 1,5 roku i tylko trochę go zużyłam, bo przestał mi się podobać, ale tego lata może do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam, bardzo ładny zapach:)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.