Menu

18 maja 2017

Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk

Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk napój energetyczny
Co obiecuje producent? My nie stworzyliśmy napoju energetycznego…my go po prostu ulepszyliśmy. NEVO oferuje świeży twist energii w czterech orzeźwiających formułach. NEVO zawiera prawdziwe soki owocowe, ma tylko 50 kalorii w puszce, odpowiednią dawkę energii, zero sztucznych barwników, aromatów i substancji słodzących. Jeśli chodzi o Twoje zapotrzebowanie na energię, czas na dokonanie inteligentnego wyboru. To czas na NEVO.
Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk napój energetyczny


Opinia: Czasy gdy nałogowo piłam różne energetyki z wiejskiego miejscowego sklepu mineły. Gdy dziś sprawdzam co ja wtedy piłam, zastanawiam się, jakim cudem ja jeszcze żyje?  No cóż, było się młodym i głupim i nie zwracało się uwagi na takie rzeczy jak skład produktu. Aż do czasu gdy...:
Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk napój energetyczny
Ktoś oświecił i przekazał informację, że wcale nie muszę się truć. Firma nie ma nic do ukrycia, podaje dokładnie składy swoich produktów, wiem co piję. Dziś jestem wyjątkowo ostrożna w doborze produktów, dlatego też stawiam wyłącznie na produkty znanego pochodzenia, których bezpieczeństwa jestem pewna. 
Jestem aktywna nie tylko w czasie treningów. Życie samemu na własny rachunek to ogromne obciążenie dla mojego organizmu, nie tylko fizyczne ale i psychiczne. Dlatego muszę dbać o to co trafia do mojego wnętrza.
Nie bez znaczenia jest teraz też dla mnie walory smakowe, bo od tego jest życie by móc się nim cieszyć, a nie męczyć.
Miałam możliwość skorzystać już z każdego smaku Nevo, Mixed Berry jest ostatnim przeze mnie testowanym. Bez odpowiednich ilości witamin i minerałów, nawet najlepiej skomponowane posiłki, na tyle ile w obecnych czasach to jest wykonalne - w erze chemii, na nic by się zdały.

Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk napój energetyczny

Jeunesse Nevo - zdrowy energetyk możecie zamówić TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak!. :D Napisz do mnie na PRIV a dowiesz się jeszcze więcej :)

      Usuń
  2. Jak dorwę gdzieś stacjonarnie - napewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga my nie sprzedajemy produktu, to firma go sprzedaje :) Każdy z partnerów Jeunesse posiada swój sklep internetowy, w którym klienci robią zakupy :) Wszystko jest podane w poście, a jeśli potrzebujesz więcej informacji i jesteś otwarta na możliwości, zgłoś się PRIV do mnie :)

      Usuń
  3. Bardzo chciałabym go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, w poście jest link bezpośredni do mojego sklepu internetowego :) A jeśli chcesz więcej informacji i jesteś otwarta, zgłoś się do mnie na PRIV :)

      Usuń
  4. Musi być smaczny i skuteczny. Oczywiście obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego bloga. Mam nowy post. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.