Menu

21 stycznia 2018

Walentynki? Pomysły, inspiracje co robić, jak spędzić, prezenty?

Walentynki dla par i singli na pozór mają niewiele wspólnego, ale jedno jest pewne, nikt nie chce wtedy zamulać. Co zatem zrobić z tym dniem?

Jeśli jesteś singlem:
Walentynki? Pomysły, inspiracje co robić, jak spędzić, prezenty?
  • Coś słodkiego i mega kawa? Dlaczego nie! Fakt strach wyjść tego dnia na ulicę będąc singlem, ale zawsze możesz przetestować nowy przepis który dała ci przyjaciółka w domowym zaciszu.
  • Damski wieczór - plotki i wino! Na pewno gdzieś w Twoim gronie jest inna wolna znajoma o której już być może zapomniałaś będąc doniedawna w związku, dzwoń do niej!
  • Aktywność fizyczna - tego dnia siłownie, baseny nie będą oblegane z prostej przyczyny - większość ludzi będzie zajętych przygotowaniami na wieczór. Skorzystaj z okazji i przetestuj nową siłkę na swoim osiedlu. Nie będziesz musiała czekać w kolejce do maszyn, a endorfiny sprawią że poczujesz się jak nowonarodzona :)
Jeśli jesteście parą:
Walentynki? Pomysły, inspiracje co robić, jak spędzić, prezenty?
  • Wypad za miasto. Podsłuchane od znajomej parki. Niby banalne, a jednak cieszy obie strony. Jest wiele miejsc w Polsce które spasują zakochanym - np. złamana ławka w Nowym Sączu, most Tumskiego we Wrocławiu, ścieżki w parku Planty w Białymstoku. 
  • Prezent na który On/Ona nie mógł sobie pozwolić? Przypomina mi się to za każdym razem gdy pomyśle o moim niedoszłym facecie... on był etatowcem w związku z czym zarabiał mniej niż ja... wiem jakie ma marzenie, które mogłabym bez uszczerbku na budżecie mu zasponsorować... lecz jeśli on woli inną, trudno norma.
  • Fotoksiążka? Ci którzy wynaleźli aparat, i ci którzy postanowili wyposażyć w nie telefony powinni dostać nagrodę nobla! Uwieczniamy wręcz nałogowo najważniejsze dla nas momenty. Zawsze jest tak że raz jesteśmy na szczycie, a zaraz znów sięgamy dna, tracimy przez problemy humor... nic tak nie poprawia humoru i nie odbudowuje wiary w własne możliwości jak przypomnieć sobie swoje najlepsze chwile i osiągnięcia, które najczęściej uwieczniamy fotografią. Boskie projekty fotoksiążek widziałam na stronie Printu.pl, patrzcie sami:
Strona intuicyjna i świetnie przygotowana, z łatwością odnajdziemy kategorie z szablonami które nas interesują, np:
I wiele innych gotowych szablonów. Twórcy strony mieli bardzo dobry pomysł z utworzeniem kreatora, który daje możliwości stworzenia swojego układu zdjęć, dodania opisów, cytatów, dat. Nawet jeśli nigdy nie interesowałaś się grafiką komputerową, bez problemu poradzisz sobie z swoim projektem.

A ty, jak spędzasz ten dzień? Z drugą połówką czy samemu? Która propozycja podoba Ci się najbardziej? 
A może nie układa się w waszym związku i nie wiesz czy dotrwacie do tego dnia? Luknij do Kursu Odbudowy Związku!

11 komentarzy:

  1. Świetne pomysły ☺
    Zapomniałaś o kładce Ojca Bernatka w Krakowie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam kiedyś chłopakowi taką książkę, jest niesamowitym prezentem :)
    https://s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To będą moje pierwsze samotne walentynki od wielu, wielu lat :)
    Ale już wiem jak spędzę ten dzień - kakao, kocyk i seriale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo fajny wpis! zdecydowanie wyjazd za miasto jest najlepszą opcją przynajmniej dla mnie. zastanawialiśmy sie co robić w te walentynki i wpadkiśmy na pomysł że pojedziemy do leszczyńskiego aerotunelu latać. Mój facet to szalony jest jak ja więc chęci zawsze ma na każdą rozrywkę aby tylko czas był

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post Ja akurat będę w Egipcie na urlopie także nietypowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam w tym roku na fotoksiazke:)

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. ja podobnie jak Karyn stawiałabym na fotoksiążkę <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ciekawą inspiracja jeżeli chodzi o tym co robić razem w takie dni to warto pójść do kina, na długi wspólny spacer, a w domu po powrocie wręczyć swojej drugiej połowie drobny prezent czy prezenty, w postaci kwiatów, koszulek dla zakochanych, czekoladki itd. ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta fotoksiążka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam świetnie jest wykonana :) Moją zamówiłam rok temu, i żadnych odbarwień, kolorki żywe :) Aż chce się pokazywać znajomym :)

      Usuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.