Menu

10 lipca 2017

Dove Advanced Hair Series Odżywka do włosów Oxygen & Moisture Conditioner

Dove Advanced Hair Series Odżywka do włosów Oxygen & Moisture Conditioner

Co obiecuje producent?: Luksusowa odżywka z technologią Oxyfusion, która uzupełnia działanie szamponu z tej samej linii. Dzięki lekkiej formule nawilża i delikatnie wygładza włosy, nie obciążając ich. Dodaje do 95% więcej objętości.



Dove, Advanced Hair Series, Oxygen & Moisture Conditioner (Odżywka do włosów) możecie kupić TUTAJ.

Opinia: Opakowanie odżywki to miękka tuba z zamknięciem na zatrzask. Opakowanie jest nieprzeźroczyste, pod światło też nie zobaczymy ile produktu zostało.
Ma średniogęstą konsystencję, nie kapie z palców. Dobrze rozprowadza się na włosach. Jeśli chodzi o efekty, to poza odrobinę łatwiejszym rozczesywaniem, i pierwszego dnia lekko odbitych od nasady włosów, niczym nie zaskoczyła. Następnego dnia już wracają do stanu pierwotnego, a jeśli się za dużo nałoży przy skórze głowy, to nawet jeśli włosy są suchym sianem to może przetłuścić. Włosy są po jej użyciu gładkie, nie powoduje wzmożonego wypadania. Taka sobie przeciętna, można przetestować ze względu na cenę, i nieszkodliwość.
Natomiast sprawdzi się w metodzie pielęgnacji: Mycie odżywką. Użyłam jej po powrocie z plażowania lub gdy miałam iść na basen. Bez problemu poradziła sobie z domyciem osłabionych słońcem i wodą włosów. Nie spowodowała większego przetłuszczania ani wypadania. Zwykłego szamponu użyłam po drugim dniu, wszystko było ok. Odżywka tutaj dostaje duży +. 

Zdjęcia z sesji gdy wcześniej użyłam tej odżywki:
14.05.2017 Bomberka oliwkowa, białe body, jeansowe szorty, botki z ćwiekami, złote pilotki
14.05.2017 Sukienka w czerwono-czarną kratkę, czarne lity z ćwiekami, czarne rajstopy

Dove, Advanced Hair Series, Oxygen & Moisture Conditioner (Odżywka do włosów) możecie kupić TUTAJ.

9 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie przetestować <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu o niej myślę, ale moze byc u mnie za lekka :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  4. tej nie używałam ale bardzo lubię brązową wersję :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, mega! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam odżywki z Dove z seii tej noej mlecznej pielęgnacji, a po jej użyciu wcieram we włosy kilka kropel jedwabiu. I chyba nie zmienię tego nigdy w życiu. W każdym razie, bardzo podoba mi się sposób, w jaki przygotowałaś ten wpis. Bardzo przejrzyście i estetycznie, dlatego też bardzo przyjemnie się czytało. Oby tak dalej, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że doceniasz moją pracę :)

      Usuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.