30 czerwca

Wspaniałe sukienki weselne


Czerwiec, lipiec sierpień - przed nami najlepsze miesiące dla Polski! Słonecznie, miło, a do tego sezon ślubny w pełni. 

Czy otrzymaliście w tym miesiącu kilka zaproszeń ślubnych? Lub też uczestniczyliście w nich jak ja? Cieszę się jednak z ślubów, a w tym roku szczególnie. Przede mną drugie wesele na którym będę osobą towarzyszącą w tym sezonie, i to aż z 3 propozycji. Zasypię was zdjęciami!
 
Więc jeśli chcesz mieć ślub, czemu nie zaplanować go w tym sezonie? Lato jest idealną porą. Dziś przedstawiam moje wybrane typy które najbardziej spodobały mi się, pochodzą one z Formaldressaustralia

 Formaldressaustralia Cheap Formal Dresses
Ta pierwsza to klasyka ślubna. Czy to nie jest słodkie? Uważam, że będziesz zachwycona dzięki tej sukience. 

 Formaldressaustralia Cheap Formal Dresses

Druga propozycja. Możesz mieć pytanie, dlaczego wybrałam taką sukienkę. Dla mnie najlepszą częścią sukienki jest krój i kolor. Kliknij zdjęcie i poznasz co mam na myśli. 

 Formaldressaustralia Cheap Formal Dresses

Piękna, długa suknia w stylu vintage, prawda? 

 Formaldressaustralia Cheap Formal Dresses

Klasyka ślubna, prostota i elegancja. 

 Formaldressaustralia Cheap Formal Dresses

Na zakończenie, propozycja o nietypowym, ale za to jakim świetnym kolorze. 

I wiele więcej projektów z Formaldressaustralia. Sprawdź to na bardziej niesamowite suknie ślubne jakie miałam do tej pory przyjemność oglądać. 

Cheap Formal Dresses and have a wonderful day!

9 komentarzy:

  1. są naprawdę śliczne, obserwuję i zapraszam do mnie
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. love this post :)
    have a nice weekend

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękne :) Chociaż się napatrzę bo na ślub nie liczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sukienki są przepiękne, ale ta druga najbardziej skradła moje serce. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger