24 lutego

22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny

22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
Końcówka zdjęć z 22 lipca 2016 roku, sesja miała miejsce w Kazimierzu Dolnym. Odbyła się w ramach warsztatów Szkoły Modelek KS Radguard z Radomia. Z przyczyn technicznych dopiero dziś otrzymałam kilka sztuk, samą końcówkę. Po minie widać, że całodzienna praca i kilkanaście godzin trasy wdało się we znaki. Z niecierpliwością czekam na resztę, większości nie widziałam więc ciekawa jestem efektu.
22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
22.07.2016 Niebieska bokserka, szorty jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
Niebieski top, spodenki jeansowe, sandały z kwiatami na koturnie, złoty łańcuch, czerwone włosy, Kazimierz Dolny
Różowo-pomarańczowe paznokcie, róż, pomarańcz, nails, pasek brokat fioletowy

Fotograf: KS Radguard


14 komentarzy:

  1. Czy mi się wydaje czy masz na sobie sandałki i rajstopy? Jeżeli tak, to nie rób tak nigdy więcej, bo to największe modowe faux pas ;).
    Pierwsze zdjęcie niezwykle pozytywne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiałam... blizny i nierównomierna opalenizna :( a za modą i tak nie podążam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię taki niebieski kolor:) aż zachciało mi się wiosny. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorku będzie więcej, jak dostanę resztę materiałów :)

      Usuń


  3. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Great photos!! Well done! You look fabulous!! Nice color tank top and those shorts look soooooo good on you!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejuuu jest taka miejscowość jak Szczeście?

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super miejscowość :)
    Przez ciebie jeszcze bardziej chce lata :D haha
    *Obserwuje*

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam prze ze mnie :) Raczej dzięki mnie :D
      Super :D

      Usuń

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger