09 września

Targi Kielce MSPO2016

Czo te Kielce zadziwiają....
Wracając z Rzeszowa z dobrą nowiną, nie muszę jechać w poniedziałek! Tata chciał jechać na Targi MSPO, no to pakuję się do auta. Zabrał do tego dwóch kolegów, w wejściu zignorowaliśmy gościa który chciał sprzedać zaproszenia, chamsko śmiejąc się że wolimy droższe... na bramce okazało się że wejście 80zł! Żadnych ulg, ani studenckich ani emeryckich. No to odwrót na pięcie po zaproszenia, okazuje się ze zostały dwa... koledzy poszli gdzieś na piwo zwątpili i zrezygnowali. 
Nie chcieli mnie przepuścić na bramce, bo nie miałam dowodu, szukałam zdjęcia dowodu w fonie i nie mam... miałam gnać z buta do domu po dowód, patrzę jest przystanek, a kolega nauczył mnie wreście z MKS korzystać przedwczoraj. Szukam co leci teraz, jakaś kobieta coś zagaduję czy jej nie pomogę, odszczekałam się że nie mam kasy i że lecę do domu po dokumenty, a ona że tylko pomóc podejść pod dzwi bo coś z nogą, pomogłam, i się pytam gdzie ten leci, mówi że przez centrum to spoko. Jechał jakimś zygzakiem, jak wysiadłam jakiś murzyn zaczepia, koszula, przedstawia się, na zakończenie "You have a boyfriend?", a ja "yyy see you soon" obrót na pięcie, wstukuję kod na domofonie i w nogi! Zabrałam co trzeba, wsiadam na rower i wracam. Weszłam jakąś inną bramką i tam już dowodu nie wymagali -.-' Sie jeszcze specjalnie pytam "a dowód?" "e po co" nosz do jasnej anielki! Grrr w końcu dostałam się do tych hall!
MSPO2016
A do kolegi co sprzedał nam bilety, tata mówił że się spotkaliście przy wyjściu i rozmawialiście, że chcesz podać swojego e-maila żeby na przyszły rok się skontaktować, jak mnie znalazłeś to się odezwij ;)
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
 Jak można człowieka żyjącego w ciągłym stresie, straszyć żeby nie chwytać za mocno bo jest ze styropianu?
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
MSPO2016
Szkoda że tego nie zabrałam do domu, fajny patent na ludzi których nie lubię :)
Najlepszą atrakcją symulatory XD
Tydzień czasu dla Kielc, potem znowu wyjazdy ech. Do tego zaległy wyjazd do Radomia i Gliwic, wywiad, a w weekend Ożarów! Chętnie zatrudnię klona!

2 komentarze:

  1. Kilka miesięcy byłam na takim pokazie :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bądz ze mną w kontakcie. Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger