04 sierpnia

Pianka koloryzująca Venita (Kosmiczny Błękit)

Takiego bubla już dawno nie miałam. Nie spodziewałam się tego, po sukcesie z wersją czerwoną.
Pojemność: 75ml. Użyłam jej dwa razy podczas ferii do zrobienia ombre, i teraz również, i jeszcze jest. Bardzo wydajna.


Opakowanie: Pojemnik spray, brak na nim informacji o kolorze. Numer koloru znajduje się na pudełku. W środku pudełka instrukcja obsługi i rękawiczki jednorazowe.


Działanie: Pianka łatwo się nakłada. Wystarczy potrząsnąć pare razy puszką i wycisnąć pożądaną ilość. Nie podrażnia, łatwo ją zmyć z szyi czy czoła. Wersja Kosmiczny Błękit, na moich rudych włosach wyszła... porażka! 

Gdy pierwszy raz użyłam i umyłam włosy fioletowym szamponem - nie został nawet ślad.
Gdy zmyłam metodą mycia odżywką - wyszła jakaś prawie czarna plama.
Po obiecanym niebieskim ani śladu. I nie rozumię czemu, nakładałam jako pasemka, a zostało jedynynie odrobina na końcach.
Chcę ją odsprzedać jasnowłosej koleżance, zobaczymy efekt, ciemnowłosym odradzam, szkoda szmalu nawet tej nędznej dychy.
Efekt:
Co obiecuje producent?: Pianki koloryzujące TRENDY COLOR powstały z myślą o osobach które lubią się wyróżniać, zainteresowanych uzyskaniem niepowtarzalnego efektu i szalonego koloru ! Delikatna formuła pianki bez amoniaku i utleniaczy pozwala łatwo i efektownie zmienić kolor włosów, nadając żywą, intrygującą barwę. 
- Wygodna aplikacja - formuła pianki
- Łagodny dla włosów - nie zawiera amoniaku i utleniaczy
- Paleta 11 szalonych kolorów !

PLUSY:
+Dostępność (Natura),
+Cena (około 10zł),
+Łatwa w stosowaniu,
+Wydajna.

MINUSY:
-Brudzi wszystko wokoło, zawsze choć odrobina poleci na umywalkę albo ziemię.
-Brak obiecanego koloru.

1 komentarz:

  1. Takie rzeczy zazwyczaj działają tylko na jasnych blond włosach. Tak samo jak farbowanie bibułą. No cóż.. szkoda. Sprzedaj, jej się bardziej przyda : )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger