17 sierpnia

Ingrid Cosmetics MINERAL SILK & LIFT Jedwabisty fluid

Jak to się nawet stało, że zgubiłam puder. Nie był "cudny" ale wystarczał na codzień. Miałam odcień najjaśniejszy, udało się znaleść odpowiedni do mojej trupiej karnacji.
Opakowanie: 30ml, w naturze na promocji kupiłam go za około 7zł nie pamiętam dokładnie, zakręcana tubka. Można postawić na nakrętce, ładnie wygląda na półce. Opakowanie czarne, nieprzeźroczyste, więc nie widać ile kosmetyku zostało. Łatwo wycisnąć tyle kosmetyku ile potrzebujemy.

Działanie: Przyjemny zapach. Dobra konsystencja, nakładam go bez problemu palcami. Nie tworzy smug. Nie uczula mojej nadwrażliwej, naczyniowej cery. Niestety okropnie się świeci, a jak za dużo go nałożyłam w załamaniach powiek, lubiał się e-liner na nim rozmazywać.
Maskuje zaczerwienienia bez pomocy dodatkowych korektorów czy sypkich pudrów. Efekt ten niestety jest widoczny tylko "na jawie", na zdjęciach już będzie to wyglądało jakbym pudru nie miała. 
Nie powodował wysypu dodatkowych krostek czy wągrów.
Stosowałam go również zimą jako dodatkowa warstwa ochronna od mrozu wraz z pudrem sypkim, sprawdzał się dobrze w tej roli.

Co obiecuje producent?: Innowacyjny kosmetyk dokładnie pokrywa wszelkie mankamenty skóry oraz doskonale ja wygładza i nawilża. Jego delikatna konsystencja oraz receptura, w której zawarto składniki aktywne o właściwościach liftingujących sprawiają, że cera staje się wyjątkowo gładka i miła w dotyku.

PLUSY:
+ nie uczula,
+ tani,
+ łatwy i przyjemny w aplikacji,
+ dobry na mrozy jako dodatkowe zabezpieczenie,
+ nadaje się na codzień.

MINUSY:
- nie nadaje się na zdjęcia,
- okropnie się świeci po nim twarz.

Ilość zużytych opakowań: w trakcie było pierwsze
Czy kupię ponownie?: nie, potrzebuję czegoś co sprawi że nie będę się świecić jak choinka w boże narodzenie, choć o jego właściwości kosmetyczne to ze świecą szukać.




Zdjęcie z strony producenta:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger