08 lipca

Sensodyne, Płyn do płukania jamy ustnej

Co obiecuje producent?: Płyn Sensodyne do płukania jamy ustnej został stworzony specjalnie do pielęgnacji zębów wrażliwych. Dzięki specjalnie opracowanej łagodnej formule, płyn nie zawiera alkoholu ani substancji barwnikowych. Płyn Sensodyne może być stosowany jako uzupełnienie codziennej higieny wrażliwych zębów. Daje potrójną ochronę zębów pomagając w leczeniu nadwrażliwości zębiny, zapobieganiu próchnicy i zapobieganiu zapaleniu dziąseł.

Opakowanie: około 15zł, 150ml. Dostępny w Naturze, internecie, aptekach. Małe opakowanie, na zakręcanie. Nakrętka nie nadaje się na kubeczek, trzeba brać z gwinta ;)

Działanie: Chciałam raz zrobić sobie odskocznię od płynów Listerine i tak oto zakupiłam Sensodyne (nie zawierał alkoholu). 
Na początku odrzucił mnie jego mocny smak, który niekiedy wręcz piecze. Czasem jak mam nadwrażliwe zęby po użyciu za mocnej pasty wybielającej czy nowej twardej szczoteczki, ten płyn nasila w czasie płukania objawy. Teraz już się przyzwyczaiłam, ale wielu osobom może się to nie spodobać. Uczucie odświeżenia utrzymuje się minimalnie krócej niż w przypadku Listerine, ale pewnie zależy to też od indywidualnych predyspozycji. Nie ma jednak efektu wybielenia, a na tym zależy mi najbardziej, to go w moich oczach dyskwalifikuje.

PLUSY PRODUKTU:
+ Nie zawiera alkoholu,
+ Odświeża oddech.


MINUSY PRODUKTU:
- Nie wybiela,
- Może podrażniać.

Ilość zużytych opakowań: 1
Czy kupię ponownie?: nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger