czwartek, 16 lipca 2015

Joanna, Professional, Szampon rewitalizujący kolor do włosów blond

Jak ja mogłam kiedyś posunąć się do tego, żeby ze względu na faceta farbować się na czarno... półtrwałą farbą na wakacje z ciekawości to jedno, ale to co zrobiłam w 2013, do dziś męczę się z skutkami swojej głupoty. Aby pozbyć się czerni zrobiłam ombre, wyszło rude i długo walczyłam o upragniony złoty blond.


Opakowanie: 500g, niska, półokrągła plastikowa butelka. Wygodna pompka, nie psuje się. Przeźroczyste opakowanie, widać ile zostało kosmetyku.
Używany raz na tydzień starcza na ponad pół roku.
Dostępny w sklepach z artykułami fryzjerskimi, w salonach fryzjerskich. 
Cena około 12zł (kupiłam jeszcze dwa lata temu więc mogła ulec zmianie).


Działanie: Zawsze używam około 3-4 pompek żeby dokładnie pokryć włosy fioletową pianą, co tydzień. Jego działanie wzmacniałam płukanką rumiankową. 
Włosy po użyciu rozjaśniacza z joanny, były rude, typowo sprany, wyblakły kolor. Dzięki połączeniu tego szamponu i płukanki rumiankowej, udało mi się uzyskać upragniony złoty blond ombre.
Nie mogę powiedzieć, co wpłynęło na to że jesienią zaczęły się bardziej kruszyć, bo używałam równocześnie tego duetu i nie wiem które zawiniło.
Nie plącze włosów, nie wzmaga wypadania. 
Fajnie wpływa również na brązowy odcień, delikatnie odświeża i nadaje chłodnego połysku. 
Nie wypłukuje jakoś znacznie czerwonego koloru z włosów. 

Na zdjęciach nie widać czerni, ciągle pokrywałam ją i odrosty brązową farbą. Farba wymywała się niestety po miesiącu.
Z tego:
 Na to:

Co obiecuje producent?: Szampon rewitalizujący kolor doskonale neutralizuje niepożądany, żółtawy odcień włosów blond po rozjaśnianiu lub koloryzacji i pozwala na usunięcie pozostałości produktów po tych zabiegach. Nadaje chłodny, popielaty refleks, którego intensywność zwiększa się stopniowo po kilkukrotnym użyciu. Formuła kosmetyku wzbogacona jest o mikroproteiny, dzięki czemu włosy nabierają pięknego blasku, pozostają lekkie i miłe w dotyku. Piękny zapach czarnej porzeczki sprawia wyjątkową przyjemność i relaks podczas mycia włosów.

PLUSY:
+ Neutralizuje niepożądany odcień,
+ Zapach,
+ Nie wysusza włosów,
+ Nie wzmaga wypadania,
+ Opakowanie,
+ Cena.

MINUSY:
- Brak.

Ilość zużytych opakowań: 1
Czy kupię ponownie?: jeśli będzie taka potrzeba, tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz