01 lipca

Avon Planet Spa śródziemnomorska odżywcza maseczka do włosów z oliwką

Zajmując się Avon kupowałam dla siebie nawet na spróbowanie wiele kosmetyków. Zamówienia były takie, że akurat starczało na to co chciałam zamówić sobie i nie dopłacać.




Opakowanie: 200ml. Maskę dostajemy w okrągłym plastikowym pojemniczku z zakręcaną nakrętką. Pod nią znajduje się zabezpieczenie, które daje nam gwarancję, że nikt przed nami produktu nie używał. Maska ma zielonkawy kolor i zbitą konsystencję. Pachnie bardzo mocno, jak oliwka (?), nie lubię tego zapachu, jednak poświęcam te parę minut męki dla dobra włosów. Łatwo wydobyć kosmetyk, nie spływa z palców. 


Działanie: Po pierwszym użyciu miałam wrażenie że nic nie działa. Włosy były dziwne, takie typowe moje naturalne strąki. Jakbym o nie nie dbała. Zaryzykowałam znowu. 

Po ponownym zastosowaniu maski moje włosy są odżywione, miękkie, błyszczące, nawilżone. Po kilku dniach dalej są zdyscyplinowane, nie puszą się.


PLUSY:
+ Jest wydajna,
+Wygodne opakowanie,
+ Często na promocji,
+ Nawilża,
+ Wygodna w użyciu.

MINUSY:
-Dostępność (katalog).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger