15 lipca

10 tekstów o facetach

Pomysł na dzisiejszą notkę narodził się w trakcie pisania z Medżik :) Podesłałam jej linka 10 najlepszych tekstów o facetach, i dodałam swoje pierwsze myśli. No to ona z tekstem, że powinnam swoje 10ntof napisać XD Pomysły wzieły się z moich doświadczeń z facetami na przełomie lat, od gimnazjum do teraz :P

1. Jeśli luby uwielbia gadać o twoich ładniejszych od ciebie koleżankach, odwdzięcz się tym samym. Pomysł ten podsunęła mi kiedyś sąsiadka, i podziałał do tego stopnia, że aż pan przeprosił.

2. Gdy masz wątpliwości czy facet cię lubi czy odzywa się tylko gdy mu się nudzi, spytaj się czy możesz poprowadzić jego auto - jeśli da, jesteście kumplami na wieki wieków amen.

3. Kiedy chcesz żeby ten jeden od kilku miesięcy się wreście odezwał, odezwie się każdy z wyjątkiem jego.

4. Czy oni nie są uroczy, gdy jesteście sam na sam jest ideałem, a gdy jest z kumplami to popisuje się przed nimi twoim kosztem.

5. Możesz się pośmiać gdy najlepsi koledzy do siebie dzwonią, fajnie się do siebie zwracają ;)

6. Bez nich świat byłyby nudny jak flaki z olejem! Kto inny jak nie twój kumpel wpadnie na pomył żeby odpalić fajerwerki na twojej domówce o 2 w nocy :D

7. Nawiązując do artykułu z linku "Mężczyźni są w gruncie rzeczy szalenie do siebie podobni. Mają tylko inne twarze, aby łatwiej było ich odróżnić" - i inne samochody :P Po tym z daleka rozpoznasz który się zbliża, szczególnie po muzie ;)

8. Jeśli kumplujesz się z kolesiem który lubi wydzwaniać w nocy po ludziach, pośmiejesz się z kabaretu "Założyłaś już skeyp'a?" "Myślałem że się nudzisz"... takie teksty usłyszysz o 2 w nocy...

9. Gadanie do faceta "kocie" wzieło się z ich zachowania.... gdy pogłaszczesz go po główce, zacznie się łasić, a jak przestaniesz zacznie miałczeć.

10. Z kąd oni mają tak wymyślne zdrobnienia? Przed wyjściem na impreze napisał mi "Hej co tam kwiatuszku?", i następnego dnia rano miałam rozkmnie, z kąd on takie teksty bierze. Pomyślałam sobie "Może z gogli wpisze w google jak zdrobniale mówić do dziewczyny" i WŁALA już w pierwszym tytule miałam odpowiedź! Dobra przynajmniej się pofatygował i wpisał w wyszukiwarkę, a nie powtórzył po kumplu ;) chyba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądz ze mną w kontakcie. Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger