wtorek, 16 czerwca 2015

Olejowanie na odżywkę

Nie mam łatwego życia z moimi włosami i nie ukrywam tego. Poświęcam im dużo czasu i pieniędzy. Z lepszym, gorszym, albo i żadnym skutkiem. 

Gdybym o nie nie dbała to bym chodziła z czymś pokroju tego Fuuuuuuu!:

Jedną z skutecznych metod ujarzmienia ich jest olejowanie na odżywkę.



Wygląda on u mnie tak:
1. Rozczesuję włosy dokładnie i dziele na 4 sekcje.
2. Delikatnie zwilżam włosy - biorę troszkę wody do rąk i przesuwam palcami po włosach. Włosy mają być lekko wilgotne, nie ociekające z wody.
3. Na lekko namoczone włosy nakładam odżywkę. Dalej moczę palce w wodzie następnie biorę odrobinę odżywki. Wcieram rękoma odżywkę, następnie ją wprasowuję.
Na skalp używam Biovax do włosów słabych i wypadających, a na długość Crema all Late.
Po biowax'ie zauważyłam że wpływa pozytywnie na wzrost, natomiast Crema all Late się u mnie nie sprawdziła, sama nie robi nic szczególnego z moimi włosami, nie radzi sobie z szopą, a następnego dnia są jeszcze nieprzyjemniejsze w dotyku.
4. Następnie biorę olej Babydream fur mama i też wprasowuję go w włosy.
5. Delikatnie przeczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami.
6. Postępuję tak samo z pozostałymi sekcjami włosów.
7. Z taką mieszanką na głowie czekam 1-3 godzin zależy jak mam czas.
W ten sposób chcę też pozbyć się Crema all Late, nie wyrzucając połowy odżywki do kosza.

Staram się działać w ten sposób mim. 2 razy w tygodniu lub chociaż co drugie mycie, od miesiąca. Wcześniej stosowałam wyłącznie olejowanie na sucho.

Włosy są gładkie, łatwo się prostują, nie puszą, nawet błyszczące. Pozostawione same sobie też nie sprawiają większych problemów, ułożą się najlepiej jak potrafią.
Następnego dnia dalej łatwo je wyprostować, nie robią nie miłych niespodzianek w postaci mopa.

Olejowanie na sucho, zamieniłam na olejowanie na odżywkę. Jestem zachwycona tym sposobem- jest to obecnie mój ulubiony sposób olejowania.

Gdy zużyję Crema, wypróbuję inne które leżą nie używane bo samotnie są bublami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz