21 czerwca

Rossmann, Isana Med, Urea Shampoo (Szampon do włosów z mocznikiem 5%)

Na co dzień używam łagodnego szamponu Jonson'a, raz na tydzień stosuję mocniejsze oczyszczenie.



Opakowanie: Szampon ma pojemność 200 ml oraz kosztuje ok. 5 zł w Rossmannie. Na promocji możemy go już kupić za ok. 3 zł- i za tyle też ja go zakupiłam.


Działanie: Od szamponu oczekuję aby nie szkodził moim włosom i w miarę możliwości ich nie plątał, ale to jest akurat mało wykonalne w moim przypadku. Polubiłam się z nim, nie będę ukrywać. Dobrze domywał oleje, oczyszczał. Nie zauważyłam pogorszenia kondycji moich włosów. Było w porządku. Zapach również mi nie przeszkadzał, delikatny, świeży. Nie wiem ile prawdy jest w obietnicy producenta dotyczącej łagodzenia skalpu, ponieważ nigdy nie miałam problemów z jego nadwrażliwością. Jednak muszę się do czegoś przyczepić. Jest okropnie niewydajny. Na moje długie włosy muszę użyć większą ilość, ponieważ nie pieni się dostatecznie w moim mniemaniu. Ale osoby z krótkimi włosami powinny być pod tym względem usatysfakcjonowane. Włosy po użyciu skrzypią, ale nie aż tak jak po ziołowych szamponach.


Co obiecuje producent?Szampon dzięki 5% zawartości mocznika obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia je. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się aksamitnie gładka. Nie zawiera silikonów, barwników i parabenów. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.

PLUSY PRODUKTU:
+ Tani,
+ Skład przyzwoity,
+ Nie wysusza włosów,
+ Nawilża,
+ Łatwo dostępny,
+ Wygodna butelka.

MINUSY PRODUKTU:
-Małe opakowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger