24 czerwca

Krem z masy perłowej Noscar przeciw bliznom

Dostałam go w prezencie przy zapisywaniu się do poradnika "Żyj zdrowo".




Pojemność: 30ml. Używałam go pod makijaż i czasem jako krem na noc. Bardzo wydajny.



Opakowanie: Słoik na zakrętkę. Z łatwością można wydobyć kosmetyk do końca. Nie mam pojęcia ile kosztuje, ponieważ dostałam za darmo.

Działanie: Krem ma konsystencję białą perłową, która bez problemu się wchłania. Skóra się po nim nie błyszczy. Nie wyskakują po nim żadne krostki niespodzianki. Pomógł mi wyleczyć blizny potrądziwkowe. Działał lepiej niż wizyty u kosmetyczki. Przyjemna lekka konsystencja łatwo się nakłada i wchłania. Natomiast o zwykłych bliznach nie ma mowy. Ani na wieloletnie, ani na świeże, nic nie robi nic, a szkoda bo mam ich trochę i jak się opale jeszcze bardziej szpecą.

Co obiecuje producent?: Krem No - Scar Perła Inków zalecany jest na blizny po oparzeniach, zabiegach chirurgicznych, owrzodzeniach i trądziku. Zmniejsza i wygładza rozstępy. Działa rozjaśniająco, zmiękczająco oraz wygładzająco na stwardniałą i przerośniętą tkankę blizn, wpływając korzystnie na strukturę kolagenu. Dzięki obecności mikroelementów i aminokwasów przyspiesza regenerację tkanki oraz nawilża naskórek, dlatego znosi uczucie napięcia i świądu. Uwaga: krem A - Z Medica No Scar można stosować wyłącznie na miejsca całkowicie wygojone.

SkładAqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol and Ceteareth-3 (and) Sodium Cetearyl Sulfate, Mineral Oil, Dimethicone, Glycerin, Allantoin, Polysorbate-60, Mother of Pearl Powder, EDTA, Imidazolidinylurea Lysinecarboymethyl Cisteynate, Methyl Isothiazolinone (and) Methyl Chloroisothiazolinone, BHA (and) Tocopherol (and) Triethyl Citrate, Fragrance.


PLUSY:
+Dobry jako krem pod makijaż,

+Fajna perłowa konsystencja kremu,
+Radzi sobie z bliznami potrądzikowymi,
+Wydajny.

MINUSY:
-Dostępność, nie spotkałam go w stacjonarnych aptekach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bądź ze mną w stałym kontakcie :) Zapisz się na newsletter!

Copyright © 2016 Leyraa Blog , Blogger